Гурван-Эрдэнэ
Багшийн Дээд Сургууль.
Бага ангийн сурагчдын ойлгож унших чадварыг хөгжүүлж буй
арга зүйг судалсан нь.
(Боловсрол
судлалын магистрын зэрэг горилсон дипломын бүтээл.)
Удирдсан багш: ...................... С.Батхуяг. /Sc.D.профессор /
Магистрын зэрэг горилсон
: ..........Б.Заяажаргал./
Магистрант./
Улаанбаатар
2012 он.
Агуулга
Удиртгал 1-4
Нэгдүгээр бүлэг: Бага ангийн
сурагчдын унших арга барилыг хөгжүүлэх арга зүйн зарим асуудал 5-20
1.1 Бага ангийн сурагчдын
унших арга барилын тухай 5-13
1.2 Бага ангийн
сурагчдын ойлгож унших чадварыг хөгжүүлж буй арга зүйг
судлах нь 14-20
Хоёрдугаар
бүлэг: Бага ангийн сурагчдын ойлгож унших арга
барилыг хөгжүүлж буй өнөөгийн байдал, туршилт судалгааны үр дүн 21-40
2.1 Бага
ангийн сурагчдын ойлгож унших чадварын өнөөгийн байдал 21-29
2.2 Бага ангийн сурагчдын
ойлгож унших чадварыг хөгжүүлэх туршилт, үр дүн 30-38
Дүгнэлт
39-40
Ном зүй
Хавсралт
Судалгааны үр дүнг тань үзэж болох уу? Ямар дүгнэлт гарсан бэ? сонирхолтой санагдаж байна.
ReplyDeleteБайна уу?
ReplyDelete